Amal Sunnah dan Usaha Gigih, Rahsia Kejayaan

Siapa yang suka apabila ditimpa sakit? Mengapa datangnya penyakit itu? Kita akan seringkali dengar kata-kata “mencegah itu lebih baik dari merawat”, tetapi pernahkah kita mengamalkan mengambil iktibar dari kata tersebut. Untuk sihat juga perlukan usaha dan pelaburan awal untuk kita tuai hasil bila sampai masanya. Rahsia sihat itu mudah, tak perlu diet, tak perlu melabur tinggi, tetapi ambillah makanan dan minuman yang baik sebagai amalan.

Malaysia hari ini dihangatkan dengan limpahan produk berasaskan susu kambing. Jika kita lihat di papan iklan lebuh raya akan tersegam indah iklan baru produk susu kambing ini. Sambil syok melayan drama televisyen7 hari Mencintaiku, Razia Sultan, Mr. Donat Karamel pun tiba-tiba keluar iklan susu kambing. i-Sihat juga mengeluarkan produk susu kambing ini bagi memudahkan setiap rakyat di Malaysia sama-sama menikmati kebaikan susu kambing ini dengan harga yang murah, tetapi mendapat kualiti dan manfaat lebih baik dari produk yang mahal. I-Sihat merupakan syarikat yang diusahakan oleh muslim bumiputera yang mengeluarkan produk susu kambing yang dijamin Halal. Mengapa susu kambing menjadi trending dan mendapat sambutan rakyat Malaysia? Meh sini nak share khasiat - khasiat i-Sihat susu kambing.

i-Sihat susu kambing adalah sangat baik untuk menjaga kesihatan tubuh badan manusia dan mengelakkan diri dari ditimpa penyakit. i-Sihat susu kambing mengandungi kualiti yang jauh lebih baik jika dibandingkan dengan susu-susu yang lain kerana mempunyai Folate, zat besi, kalsium, mineral, zink, omega 3, 6 & 9, protein, Vitamin A, B & C, DHA dan ALA. Dalam bahasa mudah, i-sihat susu kambing adalah yang kedua terbaik selepas susu ibu.


Khasiat Susu Kambing Untuk Semua


“i-Sihat, u-sihat, semua sihat”

  • ·         Meningkatkan tenaga dan stamina tubuh badan
  • ·         Menambahkan daya ketahanan badan (imunisasi) dan fungsi tulang, gigi, otot, sel kulit, serta saraf
  • ·         Baik untuk sistem penghadaman & usus
  • ·         Meningkatkan daya ingatan, kepekaan & kecerdasan minda (IQ/EQ)
  • ·         Bersifat alkali, mudah hadam, tidak menyebabkan alahan
  • ·         Menjana lebih banyak susu ibu yang berkualiti
  • ·         Membantu masalah kulit & membuatkan kulit lebih cantik, cerah
  • ·         Mencegah anak dari demam kuning, enzema, sembelit dan pembetukan lender
  • ·         Untuk kesuburan pasangan yang telah berkahwin
  • ·         Membantu penyerapan kolestrol & sistem pernafasan
  • ·         Membantu pengidap penyakit seperti gastrik, ulser perut, insomnia, obesiti, kolestrol berlebihan, sakit sendi, sakit lutut, tulang rapuh, Alzheimer, menopous, andropous, asthma, sakit kulit, resdung, lendir berlebihan, demam, selsema, kencing manis, jantung, HIV/AIDS dan lain-lain

i-Sihat adalah jenama pertama di Malaysia yang mengeluarkan produk hampir 100% asli tanpa gula tambahan dan sedikit campuran krimer untuk menambahkan kelazatan melalui i-Sihat susu kambing Asli. i-Sihat juga mengeluarkan satu-satunya susu kambing berperisaVanila dan Coklat yang mengandungi 10 makanan tambahan melalui i-Sihat susu kambing Vachoc plus 10. 

Harga untuk sekotak i-Sihat susu kambing Asli dan Vachoc plus10 adalah RM45 sahaja (RM50 SS).

Ada apa dengan i-Sihat susu kambing?
·         Rasa yang lazat
·         100% organic dan dijamin Halal
·         Kaya dengan Nutrisi
·         Tanpa Bau hamis
·         Tanpa perasa dan pewarna tiruan


i-Sihat susu kambing untuk siapa?  i-sihat telah merumuskan setiap produk untuk dinikmati oleh setiap peringkat umur termasuklah bayi 6 bulan ke atas & kanak-kanak, pelajar sekolah & universiti, dewasa dan warga emas, wanita mengandung & menyusu anak, pasangan yang sedang ikhtiar untuk mendapat cahaya mata serta sesuai untuk seisi keluarga yang cintakan kesihatan.

Berita gembira buat wanita dan lelaki di Malaysia yang mengimpikan kulit cerah, tegang, cantik dan flawless secara semulajadi. i-Sihat susu kambing memperkenalkan Premium Berry yang dirumus khas untuk membantu anda kekal awet muda dan jelita sambil mendapat khasiat susu kambing dengan rasa buah berri yang lazat. Premium Berry diperkaya dengan 15 makanan tambahan termasuk makanan sunnah yang terbaik untuk kesihatan. “cantik di luar, sihat di dalam”.  i-Sihat Premium Berry didatangkan dengan kualiti premium dalam pek promo RM55 sahaja (RM60 SS).


Kebaikan Khusus di Dalam i-Sihat Premium Berry
·         Tinggi vitamin C. Kulit berseri-seri dan awesome!
·         Antosanin dan antioksidan dari ekstrak beri. Badan sihat!
·         Kolagen anti penuaan. Kulit anjal, tiada kedutan!
·         Melatonin dari ekstrak sakura. Kulit flawless, putih sekata!
·         Ekstrak applephenon untuk awet muda!
·         Fungsi Astaxantin. Kulit tahan sinaran UV!
·         Rasa yang Lazat, berkhasiat dan dipercayai. SEKALI CUBA PASTI NAK LAGI!


i-sihat bertujuan untuk membantu setiap lapisan masyarakat mendapatkan khasiat dan kebaikan susu kambing.  i-Sihat membuka peluang perniagaan kepada semua yang berminat untuk menjadi pengedar atau ejen untuk produk i-Sihat susu kambing bagi memudahkan lagi manfaat susu kambing dinikmati ramai.  Anda akan mendapat keuntungan yang besar termasuk bimbingan pemasaran percuma daripada i-Sihat. i-Sihat mengalu-alukan anda menjadi ahli keluarga kami.

Untuk sebarang pertanyaan, urusan pembelian atau pendaftaran sebagai ejen bolehlah ke laman web www.isihat.com.my ataupun ke facebook iSihat Susu Kambing HQ dan boleh juga terus hubungi talian hotline di 019-2020911.


Nota Que: Tahniah sis Jihah.. Admin bangga dengan kejayaan awak.. Nak jadi macam Jihah?? Mehhh, cepat whatsapp admin: 019-3201012..

1 comments:

  1. i-sihat memang sedap..dah cuba dan skrg mmg minum tetiap hari. Terbaik!

    ReplyDelete

Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..
Powered by Blogger.