Sihat, Kuat, Cergas

Salam i-Sihat, u sihat.. Insya-Allah, kita semua sihat.. Ramai ibu bapa yang risau anak kurang fokus..



"Anak saya kurang tumpuan dalam kelas, kalau cikgu mengajar tu asyik nak main saja keje dia...Bila balik rumah tanya study apa? mesti geleng kepala saja atau jawab tak tahu..."

.
.
.
Masalah di atas sering menjadi rungutan kaum ibu, iaitu anak tak boleh fokus. Para ibu memang sangat prihatin dengan perkembangan pembelajaran anak mereka.
.
Daya tumpuan anak juga dipengaruhi oleh kecerdasan minda mereka.
.
Tahukah anda? DHA dan ALA yang terdapat dalam i-sihat susu ASLI dan VACHOC Plus 10 dapat membantu meningkatkan kecerdasan minda!
.
Ingat, bukan jadi PANDAI ye..tapi jadi cerdas. Anak yang cerdas dan punya daya tumpuan yang tinggi barulah boleh membantu mereka jadi pandai dalam apa yang dipelajari :-)
.
#isihatYousihatsemuasihat
#isihatVachocPlus10
#RevolusiBaru
#IsihatSedapLazatBerkhasiat




Nota Que: Berikan VaChoc adalah salah satu usaha agar anak-anak lebih fokus dan cerdas..

1 comments:

Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..
Powered by Blogger.