New: G-Storm

Salam i-Sihat, u sihat.. Insya-Allah, kita semua sihat..
Pasti ada diantara kita yang mengalami pedih hulu hati.. Perut asyik berangin je.. Tak sedap perut.. Masalah usus.. Sembelit.. Dan lain-lain lagi berkaitan usus dan perut..


Seperti yang kita sedia maklum, perut merupakan tempat 'longgokan'  makanan.. Adakalanya, kita makan tanpa memikirkan apa yang mungkin ditanggung oleh usus kita.. Perut juga boleh menjadi pengikat kasih sayang.. Dan perut juga boleh menjadi sumber penyakit..

Nak usus dan perut yang sihat, kita perlulah menjaga pemakanan.. G-Storm diperkayakan dengan 22 bahan makanan tambahan yang pastinya baik untuk tubuh badan kita..

Sangat sesuai untuk pesakit gastrik.. Rasanya lebih menyelerakan berbanding ubat pedih hulu hati yang lain.. Walaupun terdapat pudina di dalamnya, tapi bau dan rasanya sangat minima.. Maksudnya, anda tak kan rasa macam anda sedang makan ubat gastrik.. Kerana ia dirumus bukan sahaja untuk mengatasi masalah gastrik tetapi juga untuk menjaga kesihatan usus..


Nota Que: Tak percaya??? Kena la order dan rasai sendiri.. 019-3201012..

0 comments:

Post a Comment

Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..
Powered by Blogger.