Pengumuman

Assalammualaikum... Admin ada berita baik untuk semua pengguna produk susu kambing i-Sihat..
Mulai bulan Oktober, HQ akan keluarkan pek baru i-Sihat dalam bentuk sachet.. Maknanya sekotak i-Sihat 500 gram terdapat 20 sachet x 25gram..

Ini kerana HQ amat prihatin dengan permintaan pelanggan yang bekerjaya bagi memudahkan membawa minuman penuh khasiat i-Sihat ke tempat kerja mahupun ketika outstation..

Walaupun harga sachet lebih mahal berbanding kos pek biasa, pihak HQ bermurah hati menyerap kos berlebihan dan kekalkan harga yang sama bagi memastikan kepuasan pelanggan diutamakan..

Oleh itu, pengguna boleh membuat pilihan semasa membuat belian produk i-Sihat sama ada memilih untuk membeli pek biasa yang sesuai untuk pengguna dirumah / surirumah.. Atau memilih untuk membeli pek dalam bentuk sachet yang sesuai untuk dibawa ke mana sahaja...


Nota Que: Kekal sihat walau dimana sahaja..

0 comments:

Post a Comment

Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..
Powered by Blogger.