Susu Asli Untuk Baby???

Salam i-Sihat, u sihat.. Insya-Allah, kita semua sihat.. Susu i-Sihat di formulasikan untuk sesuai dengan pelbagai peringkat umur..
Pada 22 April 2017 yang lalu, admin dapat wasap dari seorang ibu yang berminat nak beli susu asli dan vachoc..

Puan Miza dapat nombor admin daripada web i-Sihat.. Alhamdulillah, seronok bila dapat sebarkan kebaikan susu kambing.. Amalkan sunnah dan membantu orang..
Then seminggu lepas tu, Puan Miza wasap admin lagi untuk repeat order.. Kali ni, admin pergi cod terus ke rumah beliau.. Sempat berbual-bual dengan Puan Miza.. Katanya baru balik dari sabah.. Katanya lagi, baby beliau serasi minum susu asli i-Sihat.. Sebelum ni, beliau telah cuba pelbagai jenama susu untuk dijadikan minum tambahan si baby memandangkan susu badan beliau mula merosot sejak pregnat yang baru.. 

Risau si abang kecil tidak dapat khasiat susu yang secukupnya, Puan Miza nekad mencuba susu asli i-Sihat untuk si abang kecil.. Alhamdulillah.. Si abang yang baru berumur 1 tahun serasi dengan susu tersebut dan sangat menyukainya..
Kemudian pada 18 Mei 2017, admin dapat call dari Puan Miza seawal 7.00pagi.. Admin tak kerja pada hari tersebut coz nak bawa anak pergi klinik.. Kali ni pun beliau nak repeat order 3 kotak susu asli..



Nota Que: Alhamdulillah.. Rasa seronok sangat bila customer puas hati..

0 comments:

Post a Comment

Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..
Powered by Blogger.