Puasa Sunat

Assalammualaikum.. Salam i-Sihat, u-sihat, semua sihat... Apa khabar semua?? Mestilah sihat, kan..
 Puasa???
Ye, puasa bagus untuk usus perut kita.. Rasulullah selalu berpuasa sunat.. Jom kita amalkan sunah nabi..


Sebenarnya, admin ada masalah tak ada selera makan.. So admin selalu puasa sunat pada hari isnin dan khamis.. 

Kata tak ada selera makan.. Jadinya, admin sahur makan apa??.. Admin sahur makan sekeping biskut.. Dan sudah semestinya dengan secawan susu kambing i-Sihat Premium Berry... Kalau nak minum suam-suam, admin akan bancuh masa nak sahur.. Kalau nak minum sejuk, admin kocak-kocak sebelum tidur dan simpan dalam peti ais.. Pagi esok memang feeling habis lah, masa bersahur.. hehehehe...

Boleh tahan ke??? Tak rasa lapar ke???

Ok, admin nak share sikit.. Admin rasa bertenaga sepanjang hari walaupun hanya minum PB semasa bersahur.. Kenapa???

Sebab ada banyak khasiat yang terkandung dalam ramuan PB.. Contohnya, kurma, badam, kismis, dan lain-lain.. Semua bahan-bahan ni dapat memberi tenaga kepada kita..

Dulu sebelum kenal i-Sihat, admin sahur minum segelas air masak je.. Tapi badan akan rasa letih sepanjang hari.. Sejak amalkan i-Sihat, memang terasa perbezaannya.. 



Nota Que: Tak percaya cakap admin??? Meh la order dan rasa sendiri perbezaannya!!!

0 comments:

Post a Comment

Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..
Powered by Blogger.