Dadih i-Sihat

Salam i-Sihat, u sihat.. Insya-Allah, kita semua sihat.. Nak tahu, i-sihat bukan sahaja sedap diminum, tetapi juga sangat sedap dijadikan sebagai perasa makanan..

Minggu lepas, admin beli serbuk dadih.. Admin salah faham, (baca tak habis).. Sekali pandang, admin baca dadih tu ada pelbagai perisa di dalamnya.. So dengan semangat berkobar-kobar admin beli 1pack yang boleh hasilkan 2liter dadih..

So dengan semangat yang masih berkobar-kobar, admin masak serbuk dadih tu.. Tapi admin tengok cuma ada perasa coklat.. Admin rasa agak hampa.. Then baru perasan, tulisannya dadih didapati dalam pelbagai perasa.. Bukannya pelbagai perasa dalam 1pack.. Hahahaha..

Disebabkan admin nak juga buat dadih pelbagai perasa, admin dapat idea.. Jeng.. Jeng.. Jeng..

Admin tak nak guna perasa yang diberi dalam pack.. Sebaliknya selepas dadih mendidih, admin bahagi kepada 3 bahagian.. Admin gunakan susu i-Sihat sebagai perasa.. So 1 perasa i-Sihat Asli, 1 perasa i-Sihat VaChoc dan 1 perasa i-Sihat Premium Berry..

Rasanya??? Sangat sedap dan sangat berkhasiat untuk seisi keluarga.. Anak-anak admin suka sangat.. Habis dimakan, admin pun senang hati.. Ok, dadih i-Sihat Premium Berry cuma untuk admin sorang.. Hehehehe..
Dadih i-Sihat Asli
 
Dadih i-Sihat VaChoc

Dadih i-Sihat Premium Berry

Nota Que: Hari ni, admin masak dadih i-Sihat lagi.. Sedap.. Masing-masing tak sabar nak makan..

1 comments:

Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..
Powered by Blogger.