Amalan pemakanan Nabi Muhammad adalah yang terbaik

Assalamualaikum w.b.t... Salam i-Sihat, u-sihat.. Insya-Allah, kita semua sihat.. Selamat pagi yang indah pada hari isnin.. Hari ni, admin ambil cuti.. hehehehe..

Pada minggu lepas admin ada terbaca artikel pelakon Hollywood mengakui amalan pemakanan Rasulullah adalah yang terbaik dalam satu wawancara.. Meh admin nak share artikel tu dan link youtube wawancara tu..

Dalam satu sesi temu ramah yang telah diadakan baru-baru ini, pengamal seni mempertahankan diri dan juga aktor Hollywood yang terkenal, Jean-Claude Van Damme telah ditanya berkaitan cara pemakanan yang sihat dan berkhasiat. Beliau menasihatkan agar orang ramai untuk mempraktiskan contoh yang telah diamalkan oleh Nabi Muhammad ﷺ.

 “Nabi Muhammad adalah insan yang paling bijak di dunia. Baginda tahu akan apa kebaikan yang terbaik untuk masa hadapan, dan juga untuk tubuh badan kita. Justeru, jangan tanya saya lagi tentang apa yang terbaik untuk tubuh badan kita dan percayalah, jawapannya sudah ada di depan mata kita.”

“Demi sesungguhnya, adalah bagi kamu pada diri Rasulullah itu contoh ikutan yang baik, iaitu bagi orang yang sentiasa mengharapkan (keredaan) Allah dan (balasan baik) hari akhirat, serta ia pula menyebut dan mengingati Allah banyak-banyak (dalam masa susah dan senang).” (Quran 33:21)

 Meminum susu kambing adalah amalan Rasulullah s.a.w... Jom kita amalkan minum i-Sihat Susu Kambing.. Sihat dapat, pahala pun dapat...



 Nota Que: Berminat nak order?? Boleh klik link Borang Pesanan...

0 comments:

Post a Comment

Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..
Powered by Blogger.