i-Sihat Susu Kambing Perisa Asli

Assalammualaikum w.b.t... Salam i-Sihat, u-sihat.. Insya-Allah, kita semua sihat... Dah minum i-Sihat??? Jom kita minum dulu..
Hari ni, admin ada COD area penang.. Terkejut juga bila customer repeat order 3 kotak.. hehehehe.. Alhamdulillah.. Customer tetap admin ni.. Dari mula admin terjebak dengan i-Sihat.. Beliau dan ibu beliau penggemar i-Sihat Susu Kambing perisa Asli...


Beberapa bulan yang lepas, ibu customer admin ni tak sihat.. So admin bagi 1 kotak i-Sihat susu kambing perisa Asli sebagai hadiah untuk ibu beliau.. Alhamdulillah.. Menurut kata customer admin, sejak ibu beliau minum i-Sihat, ibu beliau jadi semakin sihat dan bertenaga.. Semenjak tu, ibu dan ayah beliau turut mengamalkan minum i-Sihat setiap hari.. 

Adik customer admin turut berminat untuk mencuba i-Sihat kerana melihat perubahan yang dialami oleh ibu dan ayah beliau.. Disebabkan tu, customer ni repeat order 3 kotak..

Customer admin ni pula selalu kerja luar.. Dengan cuaca yang tak menentu sekarang ni, i-Sihat membantu daya tahan tubuh beliau untuk terus cergas sepanjang hari.. Katanya, beliau akan minum i-Sihat sebelum ke tempat kerja (breakfast) dan sebelah malam sebelum tidur.. 

Untuk lebih banyak testimoni, boleh lihat di SINI...


Nota Que: Setiap pembelian i-Sihat Susu Kambing daripada ejen Hakun Niaga (admin la tu) akan dapat percuma kalender (stok kalender terhad, ye).. Order sekarang...

0 comments:

Post a Comment

Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..
Powered by Blogger.