Keputusan Peraduan Teka & Menang

Assalammualaikum w.b.t... Salam i-Sihat, u-sihat.. Insya-Allah, semua sihat.. Alhamdulillah, admin baru sihat lepas kena demam panas.. Mesti ramai yang tertunggu-tunggu keputusan peraduan yang admin anjurkan..
Haaahhhh... Ni pic bilangan sebenar yang admin guna untuk anjurkan Peraduan Teka & Menang.. Admin dah tengok jawapan yang diberi oleh peserta peraduan.. Dan dmin dapat spot, 3 orang meneka dengan tepat..

So admin nak umumkan nama pemenang:
1st: Fiza Mini
2nd: Lulu Catzz
3rd: Aira Shahira

 Kepada pemenang, sila hubungi admin untuk tujuan penghantaran hadiah yang telah dijanjikan.. Boleh hubungi admin melalui pages or komen di pages or di blog.. Boleh juga whatsapp admin 019-3201012...



Nota Que: Tahniah kepada pemenang.. Dan terima kasih kepada yang sudi joint peraduan ni...

0 comments:

Post a Comment

Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..
Powered by Blogger.