Rak Stok i-Sihat Susu Kambing

Assalammualaikum w.b.t.. Salam i-Sihat, u-sihat.. Insya-Allah, kita semua sihat dengan amalkan minum i-Sihat Susu Kambing.. Sihat dapat, pahala pun dapat..
Hehehehe... Macam kat kedai tak??? Alhamdulillah, akhirnya admin dapat juga beli rak untuk stok susu kambing.. Baru hari ni pembantu admin ringan tulang nak tolong pasangkan..

Tu pun, puas admin buat muncung mulut 10inci (merajuk) dulu.. Hehehehe.. Dah ada rak, mudah la admin nak pantau stok apa yang perlu ditambah.. Supaya sentiasa dapat memenuhi permintaan pelanggan.. 

Errrrmmmm... Nampak macam banyak je lagi ruang kat rak tu.. Admin beli 4pcs rak ni.. 1 rak ada 4 layer.. Nampak tak??? Punya la tamak haloba.. Hahahahaha..

Bukannya apa.. Andai diizinkan Allah, admin memang nak beli banyak-banyak stok i-Sihat susu kambing.. So rak-rak ni sangat berguna untuk menyimpan stok yang banyak.. Hehehehe..

Jadinya, meh la cepat order susu kat admin.. Boleh wasap admin: 019-3201012 untuk sebarang pertanyaan dan juga pembelian..

Ok, admin nak tidur dulu.. Gumbira nya hati tengok stok susu tersusun rapi.. Harap AH dan AF tak main panjat-panjat kat rak ni.. Hehehehe..


Nota Que: Tidur dengan senyuman meleret ke telinga...

0 comments:

Post a Comment

Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..
Powered by Blogger.