VaChoc Plus 10

Assalammualaikum w.b.t... Salam i-Sihat, u sihat.. Insya-Allah, kita semua sihat.. Nak sihat kena lah minun i-Sihat susu kambing.. Insya-Allah, sihat dapat pahala pun dapat..
Haaahhh.. Ada yang perasan tak?? Admin dah ubah template.. Cun macam admin, kan.. Hahahah.. Ok la, macam yang admin ada cakap dalam entry sebelum ni, admin baru sembuh dari demam panas..

Alkisahnya, admin memang dah lama tak demam.. Kalau hilang suara tu, normal setahun sekali mesti kena.. Demam bukan sebab apa pun.. Ada kawan demam, admin boleh pula bergurau cakap; admin pun nak demam sebab dah lama tak ambil cuti sakit.. Admin cakap bergurau tu masa rehat tengah hari, petang tu admin dah mula rasa tak sedap badan..

Balik kerja tu terus kena demam panas.. Esoknya admin tak pergi kerja.. Dan admin tak pergi klinik untuk ambil cuti sakit.. Sebab admin demam pun, admin masih boleh senyum.. Maknanya, orang tengok admin nampak sihat..

Hari pertama demam, admin langsung takde selera makan.. Terpaksa solat duduk sebab rasa takde tenaga sangat.. Hari kedua demam, baru terfikir nak minum VaChoc untuk tambah tenaga sebab admin takde selera makan.. Alhamdulillah, berkat dari khasiat VaChoc, petang tu admin dah boleh solat berdiri.. 

VaChoc ni gabungan dua perisa iaitu vanila dan chocolate.. Paling best ada tambahan 10 bahan yang baik untuk badan.. Contohnya, ada madu, kismis, kurma, buah delima dan lain-lain.. Rasanya sudah semestinya lazat tanpa bau hamis dan paling penting, tanpa gula tambahan tau..

Dan akhirnya, admin sihat tanpa perlu pergi klinik.. Admin fobia jumpa doktor.. Hahahaha.. So admin potong cuti rehat je la..

Kalau nak tau, blogger terkenal Ben Ashaari pun ada tulis review yang positif tentang VaChoc ni.. Meh baca kat SINI.. Katanya, anak beliau sangat suka kan VaChoc.. Habis licin diminum anaknya..


Nota Que: Kenapa??? Tak percaya ke??? Meh la order.. Dah cuba confirm nak beli lagi..

0 comments:

Post a Comment

Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..
Powered by Blogger.