Rawat Penyakit Anda Dengan Carrot

Lobak adalah sayur-sayuran yang mudah untuk ditanam dan membesar. Sebab itu, ramai yang mengetahui kebaikan'carrot'. Mungkin disebakan rasanya yang manis dan tekstur yang rangup menjadikan ia disukai oleh sesiapa sahaja. Malah 'carrot' juga dapat membantu penyakit manusia. Di sini ada beberapa penyakit yang boleh dirawat dengan 'carrot'.


1. Masalah Mata
Minum jus carrot dapat membaiki kemampuan penglihatan mata anda. Selain itu, makan dan minum jus carrot pada setiap hari dapat mengubati masalah rabun.

2. Sakit Kepala
Minum jus carrot dengan campuran ubit bit dan timun dapat mengurangkan sakit kepala.

3. Batu Karang
Minum jus carrot dengan campuran ubit bit dan timun dapat membantu menghancurkan dan mengeluarkan batu karang daripada tubuh anda.

4. Masalah Kulit
Minum jus carrot secara berterusan dapat menyembuhkan jerawat, kulit kering, gatal-gatal dan darah kotor. Ia akan menyerlahkan kulit anda.

5. Masalah Pundi Kencing
Minum jus carrot 2 kali sehari dapat menjaga saluran air kencing supaya tidak kotor atau tersumbat.






0 comments:

Post a Comment

Disclamer

Blog ellVita Susu Kambing adalah blog rasmi bagi produk keluaran i-Sihat Resources. Dari semasa ke semasa admin akan kongsikan tips gaya hidup sihat dengan mengamalkan pemakanan yang sihat dan mengikut sunnah Rasulullah s.a.w.

Amalkan minum susu kambing, sihat dapat, pahala pun dapat... Insya-Allah...

Amaran: Sekiranya anda mempunyai alahan pada hasil tenusu, sila dapatkan nasihat doktor sebelum mencuba apa-apa produk hasil tenusu.. Pihak admin tidak bertanggungjawab ke atas kesan sampingan yang mungkin dihadapi oleh anda.. Perkongsian dalam blog adalah berdasarkan pengalaman admin mengamalkan i-Sihat Susu Kambing dan testimoni dari pelanggan..
Powered by Blogger.